Svět PsP

Recenze her

Hra The Godfather hráči nabídne nespočet možností, jak vyřešit problémy rodiny - brutálním násilím, obratnou diplomacií anebo rafinovanou kombinací obou možností. Od bankovní loupeže přes automobilové honičky až po vydírání, ponořte se do světa Kmotra, kde jsou zastrašování a smlouvání vaše lístky na vrchol. Hráč bude moci využít oddanosti a strachu jiných, aby si vydobyl respekt u ostatních postav tohoto světa. Rozhodnutí budou mít ale trvalé následky, stejně jako tomu bylo i v originální předloze.
Grand Theft Auto: Liberty City Stories je další díl v populární gangsterské sérii GTA, který vyvíjí divize Rockstar Leeds a je určen exkluzivně pro handheld Sony PSP. GTA: Liberty City Stories nabídne příznivcům série zbrusu novou příběhovou linii s novými misemi i postavami, to všechno zasazeno do známého prostředí města liberty City. Tuhle fiktivní metropoli jistě není fanouškům série GTA třeba nijak představovat, protože skrze její ulice najezdili desítky kilometrů v titulu Grand Theft Auto III. GTA: Liberty City Stories nabídne kromě jiného i řadu výrazných postav, spoustu žánrově odlišné kvalitní hudby na několika rozhlasových stanicí a k tomu i kompletní dabing mnoha hlavních charakterů.
FIFA Street 2 je pokračování průměrného, ale dobře se prodávajícího titulu FIFA Street, které stejně jako původní hra nabídne možnost poznat, jak zábavné, dramatické i atraktivní mohou být zápasy 4 vs 4 na celé řadě detailně zpracovaných plácků a hřišť.FIFA Street 2 nabídne nový systém triků, s jehož pomocí bude možné porážet i ty nejsilnější a nejschopnější soupeře. Hrát se bude na pouličních hřištích roztroušených po celém světě včetně deště smáčených ulic Londýna a slunných pláží v Brazílii.Celkově by ve hře mělo být přes 300 hráčů a 20 národních týmů, přičemž díky zakoupeným licencím budou všechna jména i údaje reálné.
Burnout Legends je adrenalinový závodní titul od společnosti Electronic Arts a zkušeného týmu Criterion Games, který nabízí kombinaci prvků nových a těch nejlepších prvků ze všech tří doposud vydaných dílů v závodní sérii Burnout. Stejně jako všechny konzolové verze nabídne i Burnout Legends opojný pocit šílené rychlosti zkombinovaný s možností maximální destrukce soupeřových vozidel. Burnout Legends obsahuje celkem 8 herních módů včetně módů Pursuit a Road Rage, přičemž k dispozici je Wi-Fi multiplayer pro silniční bitvy několika živých hráčů. Hra navíc nabízí možnost sdílení demo levelu mezi několika kamarády. Kromě upravených herních prvků, nových módů a PSP exkluzivních tratí se budoucí majitelé Burnout Legends dočkají i těch nejlepších a nejpopulárnějších tratí ze všech tří konzolových dílů v sérii Burnout.
Burnout Dominator je další titul v populární akčně-závodní sérii, v němž půjde hráči nejenom o dojetí na prvním místě, nebo o zajetí nejlepšího času, ale i o bouračky a celou řadu dalších akčních cílů. Jako obvykle se bude hráč potýkat nejenom se soupeři, ale i s normální dopravou a záludnými tratěmi. V Burnout Dominator bude k dispozici nový World Tour mód, v jehož rámci hráče čekají všechny tradiční i nové druhy závodů. Jedním z těch nových je například Maniac mód a další novinkou je možnost objevování zkratek na tratích skrze nabourání soupeře do vjezdu takové zkratky. Jinak zůstává skoro všechno při starém. Za bourání soupeřů hráčů získává adrenalin, který slouží ke zrychlení, přičemž řetězení bouraček hráči přinese tolik adrenalinu, že se soupeři nestačí divit. Každý vůz ve hře by měl být unikátní a nabízet jiné přednosti a nedostatky, ale hlavně každý vůz se bude jinak ovládat. Důležitou novinkou jsou tzv. Domination body, které hráč získává za maximální úspěchy v závodech. PSP i PS2 verze hry nabízí podporu lokálního multiplayeru ve Split-Screenu, nebo v tzv. Party módu, kdy si hráč předávají ovladač. Majitelé PSP verze hry by se měli navíc dočkat nového obsahu po vydání hry, který bude mít podobu nových vozidel i tratí.
Need for Speed: Carbon je mix NfS: Most Wanted a NfS: Underground, který příznivcům série nabízí adrenalinové závodění ve městech i v exteriérech, konkrétně v dlouhých a smrtelně nebezpečných kaňonech. Hráč nebojuje se soupeři bojovat sám. K ruce mu jsou spolujezdci z jeho týmu, kdy každý z nich bude vynikat v jiné činnosti spojené s řízením auta. Dohromady pak hráč a jeho soukmenovci z týmu bojují o respekt a ovládnutí města rozděleného na teritoria a ulice. Svoji roli ve hře samozřejmě hraje i policie, která se plete do týmových silničních bitev a ovlivňuje tak jejich výsledky. K dispozici je samozřejmě spousta vozidel a nová Autosculpt technologie, jež se stará o široké možnosti úpravy vzhledu i výkonu daného vozidla.
Call of Duty: Roads to Victory je válečná FPS pro PSP, jejímž základem hry je hlavní kampaň čítající celkem 13 dramatických bitev, která je rozdělená na tři části, v nichž budou hráči postupně ovládat tři vojáky – Američana, Kanaďana a Brita. Velkým plusem je přítomnost celkem čtyř modelů ovládání, z nichž si hráč vybere ten co mu nejvíce sedne a zmínit je třeba i podporu multiplayeru pro 4–6 hráčů v řadě klasických módů včetně Deathmatch, Capture the Flag a King of the Hill. Chybět nebude ani řada bonusů, odemykatelných zbraní, dopravních prostředků a dalších užitečných doplňků.